wtorek, 7 września 2010

(Bardzo spóźnione) co lubię! :)

Bardzo ostatnio zaniedbałam bloga, ale mam parę rzeczy na swoje usprawiedliwienie ;) Po pierwsze, byłam na wakacjach! Po drugie, zaręczyłam się :D A po trzecie, nawiedziła mnie wreszcie w Irlandii moja rodzinka w komplecie, w ramach prezentu na moje trzydzieste urodziny.

Nie przestałam oczywiście gotować, więc na opublikowanie czeka parę postów. Ale na początek, bardzo spóźniona, biorę udział w zabawie, do której zaprosiła mnie Monikucha! Bardzo dziękuję! :)

Oto zasady:

Napisz, kto przyznał ci nagrodę: Monikucha

Wymień 10 rzeczy które lubisz:
  • spać - mogę spać po 12 godzin dziennie i prawie zawsze pamiętam swoje sny
  • czytać - nie mogę zasnąć bez przeczytania choć paru stron
  • gotować - choć dopiero od niedawna, sprawia mi to wielką przyjemność
  • Paryż - to pierwsza "zachodnia" stolica, którą zwiedziłam i nadal jestem w niej zakochana. Do Paryża mogę jeździć bez przerwy!
  • Finlandię - uwielbiam kraj, ludzi i język, Finlandia jest piękna
  • Japonię - skończyłam japonistykę, i choć mój entuzjazm znacznie opadł, nadal mam sentyment do tego kraju
  • sushi - mam nadzieję zjeść kiedyś najświeższe sushi na świecie na targu rybnym Tsukiji
  • podróżować - jako dziecko z rodzicami zjeździłam prawie całą Europę, i nadal uwielbiam podróżować
  • jedzenie mojej mamy - np. najlepsze pierogi na świecie :)
  • Boże Narodzenie - mimo że nie jestem religijna, święta mają dla mnie cały czas nieodparty urok. Ale muszą być spędzane w domu, z moimi rodzicami, siostrą i dziadkami - inaczej nie są to prawdziwe święta :)
Wyróżnij 10 blogów: hm już się bardzo późno zrobiło z tą zabawą, więc pozwolę sobie pominąć ten krok...

In English:

I was invited to complete a little meme by another blogger, so this post is just about that. More food posts to come soon! :)

Brak komentarzy: